Blogger Templates

Monday 30 May 2011

FAHAMILAH KAMI SBG GADIS WAHAI KAUM ADAM.. ;)

kebanyakan lelaki tahu untuk memberi kasih sayang tetapi....
mereka terlupa hati seorang wanita mudah terguris <3..

1.   Sensetif- macam laki xder sifat sensitif kan?? sensetif pompuan bukanla sebab suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja a.k.a perhatian

2.   cerewet- bab nie laki aku suka bebel..ter over FUSSY sgt..:P . bkn nk fussy xtentu hala..dah mmg xder hala..

3.   halus- cantik, lembut, mulus dan mudah carik!! walaupun mudah memaafkan sbb kesalahan org lain biasanya  wanita akan ingat..bkn sebagai dendam tp sebagai pengajaran.. baikkan kaum hawa?




4.   ikhlas- keikhlasan seorang wanita xperlu diragui ok??

5.   korban- wanita sanggup berkorban ape sahaja untuk orang yang disayangi terutama  ibu bapa, anak-anak dan suami..sbb saya masih single (already taken :P ), saya cakap ~bakal hubby lah~ :

6.   prihatin- wanita sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam..diam xbermakna xbersuara..

7.   manja-walau berjaya mane seseorang wanita, naluri wanita tetap wanita..mmg manje.. bukan kaum adam jer reti manje taw..

8.   ego- wanita yg terlalu menyayangi seseorang sanggup tolak ke tepi semua ego bila bersemuka dengan orang yang  dicintai..wanita/lelaki yang sanggup pertahankan ego maknanya mereka tergolong dlm orang yang belum bersedia menerima anda seadanya anda..

9.   cinta-cinta bagi wanita adalah paling dalam dan tulus..jangan diragui perasaan wanita, kerana sekali mereka terluka, mereka akan ingat..

10. saling memerlukan- walaupun kami boleh dan mampu berdikari, tapi kami masih golongan yang memerlukan bimbingan dari kaum adam..kerana ALLAH SWT ciptakan adam dan hawa adalah untuk saling melengkapi.. :) ..simbiosis..

No comments: