Blogger Templates

Thursday, 2 June 2011

perlekeh dara??

adakah ia (dara) penting???


heyy..mestilahkan..bagi aku, dara neh berkaitan dengan kesucian dan kehormatan seorang gadis. dan aku xtahu kenapalah ade sesetengah manusia yang bangang boleh pulak mengaku xder dara.. apelah bodo sangatkan dok jaja sana sini diri tue dah kontang..dunia sekarang memanglah (malu buang kat kaki, otak bersepai). korang agak-agak ada ke lelaki mau kat gadis yang xder dara?? cer kite tengok dari sudut agama Islam itu sendiri, nak pilih calon insteri pun digalakkan pilih gadis kowt..






pada aku, ianya SANGAT AMAT TERAMAT penting. kalau tak , buat apa kawin kan ? tapi aku terfikir. macam mana dengan nasib gadis gadis yang dirogol secara paksa atau gadis yang daranya diragut tanpa kemahuannya? apa akan jadi pada nasib si gadis ? tapi camner pulak ngan gadis (0psss layak ker digelar gadis) yang terpaksa dalam rela neh?? na'uzubillah mintak simpang jadi semua ini :")


kesimpulannya, biar nampak bodoh tapi jangan jadi bodoh!! chill.......

5 comments:

✿cik awin✿ said...

folo...=)

senorita suri said...

hey babe..thanks..

✿cik awin✿ said...

wc..=)

da'da'da'shida said...

like...kte leh tubuh persatuan virgin girl...ahhahahaa

senorita suri said...

Jom..jom..ade bagusnyer persatuan virgin ditubuhkan.. Xlaa Nampak sangat perempuan sekarang bersepah dengan yang buruk2 jer..sesangat memalukan..