Blogger Templates

Saturday 20 August 2011

LeLaKi CuRaNg LeLaKi BoDoH..

Lepas lama xupdate blog, aku ade something nak share ngan korang. aku xupdate blog bukan pasal ape, xingat password..lama jugak la meratapi.. :) Cuba korang tgk title yang aku nak bagitau. Pasal lelaki curang adalah lelaki yang bodoh..korang percaya x? aku takde pengalaman atau pernah mengalami situasi kes kecurangan nie.

nie sekerat luahan dari ape yang dah lama aku fikirkan..korang setuju tidak?? check it out peeps..

lelaki yang tidak setia kepada isteri berkemungkinan besar tidak mempunyai tahap kecerdikan atau IQ yang tinggi. kata saintis. saintis yang cakap..aku xcakap..hehehe. kesimpulan yang dibuat oleh saintis itu mungkin menarik minat Cheryl Cole yang berpisah dengan pemain Chealsea, Ashley Cole. kalo laki curang mesti bodoh, so dah macam signal laaa..kalo curang tue, tinggal jer terus..


Ini pulak aku fikir dari tanggapan kuno, pemikiran manusia.. semakin cerdik seseorang lelaki semakin kurang kemungkinan dia akan menduakan pasangan. mungkin tanggapan bagi orang-orang cerdik nie selalunya positif..tetapi??????  golongan cerdik biasanya akan mengamalkan sesuatu yang bercanggahan dengan tanggapan, selalunya mereka akan melakukan sesuatu yang bertentangan dengan tanggapan yang diberikan, so dalam soal kesetiaan, lelaki yang tidak dapat berubah dah selalu curang lebih berkemungkinan dalam kategori "bodoh"

kesimpulannya, jadilah seorang lelaki yang cerdik dan dihormati oleh kaum hawa.



4 comments:

Anonymous said...

macam mana pula kalau perempuan yang curang?

senorita suri said...

Kale perempuan curang maknanya xreti bersyukur, jalang and xboleh dibuat bini..as simple as that.. :)

Anonymous said...

So whats ur point here?awak tulis la laki ke perempuan ke bodo kalo curang

senorita suri said...

I just answered ur question babe...refer to ur qtion please.. Awk tny camne kalo perempuan curang kan?? So itu jwpn ringkas sy laa sbg pompuan :) entri nie sy tuju kat laki yang ade hati nak pasang 2..3..4..