Blogger Templates

Thursday 7 June 2012

Assalamualaikum WBT.. hye hensems and beautifuls?

korang watpe? sehat? sakit? aku baru abes keja..(part time jer pun.. :) dapat le 4-50sen dari dok sesaje kan? bile dah keja nie automatically jadual tido aku kembali tersusun rapi. kol10 tido, 630am dah jaga. gembira jugak tak macam dok hostel. semua keeelaaaaaaaut. ape macam bikin tah, tension! skang cuaca asyek hujan jer kan petang? syiook jugak,,takde la macam cacing kepanasan sangat. tapi kat kedah laa hujan. kat negeri laen aku tak amek port sangat. he3.. pejam celik pejam celik, kite sudah berada di pertengahan tahun 2012. Cepat sungguh masa berlalu, padahal baru terasa semalam berada di Melaka and Negeri Sembilan dimalam tahun baru. 0ooo watpe tah kat sana. hu3. pegi cari geng 'Jantan tak guna' hahahaaa..

pastukan..pastukan.. #eh aku baru perasan aku hanya update blog diawal dan akhir bulan. Tiap-tiap bulan memang cenggitu.. baru perasan noks. teheheheeeee. :D errrrmmm banyak sungguh rencana di bulan June nie. Dengan lambakan wed invitations la.. (syioooklaaa dorang kawen da) tapi kompem aku tak pegi lagipun tengah exam kan? camna nak cabut ke hulu ke hilir. Lepas exam mau cabut pegi Japan. terasa sangat excited takut, segala macam ade la. mau kirim barang ke? boleh! tapi kirim mulut sekali dengan wang okies? hihi. itu semua untuk bulan 6..

Lepas tue lagi bulan 7 dah start praktikal. Aku dah lama cuak kalo pikir pasal praktikal nie. aku nie dah la jenis blurrrr terok. Orang cakap skali, aku dok ternganga lagi kureng fahem..hu3.. Sakit kepala dok pikir sal praktikal, dah la jatuh dalam bulan posa..jenuh plak dok fikir nanti raya camne? Aku nak balik camne? ade ke tiket bas? keretapi? flight? kalo tak balik memang aku sedey giler nie. Sanggup ke aku jadi macam perantau? pas satu-satu aku dok pikir.. stress sangat aiiiihh.

takpelaa..malas dah aku nak pikir. just go with the flow. tetibe takde mood. 
take good care. baaaaaii

No comments: