Blogger Templates

Thursday 14 June 2012

never underestimate people. can you?

hi..what a very very good morning peeps.

ape bikin? tengok #EURO2012 laaa tue kan? hehe.. asal sign in facebook jer sume status update pasal EURO2012..asal sign in twitter pon dok sembang pasal bola.. after all, ada jugak yang dok merungut, menyampah, bosan sebab hari-hari kena ngadap status pasal bola dari makwe and pakwe peminat bola.

heeeeeyy babes! it's EURO season. No need to whinnying how your TL or WALL were flooded with football tweets and comments. Except if you are living in Pluto. :P

okies.. memalam buta adelaaa sekor mamat neh betol-betol spoiled mood aku..nak makan apejadah tah..  dah la badan macam ular sawa bilbao. ade hati eh nak buat friendly pastu nak condemn aku pulak? #eh. sekali kena fire taw pulak delete komen. padan muka. buweeeek! tak payah kebulur nak komen kat wall aku, nasib baik kau kawan kepada kawan aku je. kalo tak dah lama aku unfriend ko..taw tak?

dah nak dekat exam nie banyak pulak benda menyakitkan hati aku. bangun pagi, tengahari, petang, malam pon ade orang suka buat aku sakit hati. kite sume dah besar, bila lagi nak belajar menghargai, menghormati perasaan orang sekeliling kita? takkan bila dah semua orang tinggalkan kite. time tue baru kita nak menyesal?aku tak mungkin faham kau, kau tak mungkin faham aku. semua orang tak mungkin faham orang lain. tapi cuba la berkeperibadian elok, respect, terima pendapat orang. tue jelaa.. penat la pulak taip panjang-panjang. tido dulu laaaa.. 

k.bai


'never regret. if it's good, it's wonderful. if it's bad, it's experience'.



No comments: